förkylning på gång?

Hej, nu ska vi se om jag får upp det här inlägget för igår ville min dator inte samarbeta med mig. Den hängde sig 29324923 gånger så jag fick starta om den hela tiden, till slut gav jag upp. Så därför skrev jag inget igår! Det blev inge jobb för mig idag, kändes som att det var nån förkylning på gång. Kroppen var som en stor pulsåder, jag va varm och mitt huve värkte. Så var det redan igår. Det blev bättre lite senare på förmiddagen, och jag var så rastlös att jag följde med robin till nolia. Nolia va verkligen inge speciellt! Men den fick dagen att gå åt. Nu på kvällen så ha jag varit på solänget, tagit in eliten och köpt linfröolja.

Igår körde jag fort med honom, säg ba fyyyyy va han va fin! Körde 2x1000m intervaller, sista 1000 gick det på 2.23 tempo! Och då va jag inte på han sådär jätte mycket utan dom första 250m försökte jag hålla han så att dooleys skulle komma ikapp eftersom vi skulle köra ilag. Men de gick ju inte så han fick springa i sitt tempo. Han tog 2 galoppsteg och ställde sig så otroligt fort, behövde nästan inte hjälpa han att ställa sig ens! Blir till att byta skor å verka han på måndag, de skor han har nu är lite för korta! Men jag hoppas att han går lika bra med dom nya skorna, är det jag är lite orolig för haha.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0