första skoldagen

Vet att jag har varit skit dålig på att uppdatera. Men orken ha inte riktigt funnits!
Idag har jag varit på skolan, ha fått gått runt i den å träffat lärare och sånnt. Det känns så himla jobbigt allting! Nu är allting nytt och man vet typ ingenting, och man hittar ingenstans. Parkskolan är så fruktansvärt stor, är ju van vid lilla själevad ju. Aja det är ba att gilla läget!

Eliten va ute på äventyr igår. Han hade tagit sig ur hagen och sprungit iväg till en nordis hingst. Han fick ju stryk av den, han ha fått sig några sår på bakbenen och ett på frambenet. Jag va ju inte där just då men ulf-arne hörde att det levde om längst borta vid hagarna där dom va så han gick dit å rädda honom. Så de va en himla tur att han kom för annars hade det kunna gå så mycket värre. Imorse va han helt som vanligt, pigg och gick runt i hagen å så. Jag hoppas att det bara blev lite sår och inga allvarligare skador! Ska dit nu snart och skritta honom litee.

förvänta er att uppdateringen kommer att bli sämre. Min dataskärm e helt spräckt :( få se om jag köper en ny, det beror ju på hur mycket lön jag få imorgon ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0