inge kamera idag inte!

Det blev ingen fotografering idag pga skit vädret. Istället så har jag smörjt indies sele, varit på shoppen och köpt cornucrecine åt lillens torra kronrand, blue lotion och lindor. Har även tagit premiärturen med han. När man la på han selen så visste han direkt vad som skulle ske, han blev taggad och ville inte alls stå still. Så fort han släpptes lös så trippa han ut ur stallet på en gång, gick inte att skritta med han haha. Men han va inte super het heller, utan han lugnade ner sig efter ett varv på rakbanan typ. Han skötte sig fint, blev bara en kort sväng. Blir en tur antingen imorgon eller på söndag igen.

Nu ska de väl snart bli mat och sen så ska jag fara te stallet och ta in eliten!




Han stog och såg så snygg å ståtlig ut och då tänkte jag "åh jag måste fota han ju!" Men näääe då ska man köra ner huvve i backen och ignorera kameran. Btw så äre där han nya regntäcke, va liite för litet fram på bogen så jag fick sätta dit 2 spännen till och ett litet balsnöre. Men ja tycker färgen är dö läcker :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0