inköpslista

Go kväll på er! Sitter och gör en inköpslista till elit, ska nämligen på hööks imorgon. Ska köpa allting nytt, han ska till och med få en ny grimma och grimskaft! lyx. Ska visa er listan sen. Idag har man jobbat som vanligt, ha målat staketet som är vid travskolans körplan. Stekhett vare ute! Jag och Linda led verkligen, vi tog ett dopp på prästänget då vi var klar. Skönt var det! Efter det så gick jag ut med Eliten, prövade lite täcken på honom för måste veta vilken storlek han ha. Han kan ha shettis täcke men det blir liite för tight. Lillskiten! Ska pröva lite mer på han imorgon. Efter det så gick jag med han och sen fick han gå in å äta.
Allting känns så konstigt, helt plötsligt ha man en häst! Känns fortfarande väldigt annorlunda!

Här är min inköpslista:
Regntäcke
Vintertäcke
Stalltäcke
Fleecetäcke
Bandage
Paddar
Reflexer
Grimma
Grimskaft
Sårspray
Helosan
Hovfett
Termometer
Impregnering
Flugmedel
Schampo
Tvättsvampar
Höpåse (transport)
Sårspray
Läderbalsam
Massageborste

Det ska jag köpa på hööks!
Detta ska jag köpa senare på royal
Sele (svanskappa och tömmar ingår)
Brösta
Förbygel (ska beställas med namn, skit snyyyggt!)
Huvudlag
Pannband (ska oxå beställas med namn!)
Tredelatbett
Helstängt
Knäkappor
Hätta
Selunderlägg
Lädergrimma med namn!

Hm... hoppas jag inte glömt något!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0