ja e vid liv

Hej! Försökte att skriva ett inlägg tidigare idag men jag gav upp, det blev bara skit det jag försökte skriva. Så jag gör ett nytt försök nu. Få se här nu, inte uppdaterat på 2 dagar! Börjar med det kanske mest intressanta enligt mig. Elit fick ju som sagt nya skor, körde intervaller med han i tisdags med dom. Trotts att underlaget var skit och att han såg över sitt helstängda (de va för stoort) så sprang han på 2.26 tempo. Helt okej! Indie fick sig lite intervaller i förrgår, inga långa för att underlaget var förstört av bilar. Det gick låångsamt för de gå ju inte att få upp farten på 200m! Så jag kan inte bedömma riktigt hur hon kändes, det är ju i de höga farterna som man kan göra det. Men hon va smidig iallafall!

Idag har jag jobbat för sista gången i sommar! Förstår ni hur glad jag är? Är så less på mitt jobb nu så jag är glad att jag fått slutat. Löön snart, kaatchiiing! HÖHÖ.

Hm.. då jag inte varit med hästarna eller jobbat så har jag tillbringat tiden med älskling och några kompisar.
Sååå nu vet ni att jag lever!


<33

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0