Resultat Umåker

Hej! Jag har precis kommit hem från stallet. Den här dagen har varit stressig och nervig, men framför allt rolig! Är nöjd över både indie och elit idag. Elit och jag blev 4a i första loppet på 2.23! Han kämpa på bra som tusan. I andra loppet så blev vi 3a på 2.22,1 så han sänkte sig 5 tiondelar. Va ett huvud ifrån andra platsen. Indie klarade sig utan en diskning idag! Känns riktigt skönt, hon lunkade runt på 2.25, oplacerad. Så min plan där gick som den skulle, de bli inget kval inte! Dom gjorde det riktigt bra idag! Dagens fail var i volten i lopp 1, jag hade för långa tömmar (jag hade på det kortaste som gick) och kunde inte leda volten ordentligt hahahah, fatta va de va pinsamt! Fick byta tömmar med indie sen efter loppet och då gick det betydligt bättre att styra haha ;) Trodde jag skulle dö för de va riktigt skämmigt! Men så kan de gå, måste köpa nya kortare tömmar iaf haha X)

Just nu är jag helt slut i skallen, är så himla trött! Ja ha sovmorgon imorrn, eller ja idag blire väl! Åhh va skönt!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0