spindel jäävel ;o

Hallå på er. Jag ha nyss kommit hem från stan, följde med robin för han skulle köpa en aux kabel till bilen.
Igår var man i stan med robin, forsman och wäs. Nästan hela kvällen gick åt till att fixa en kabel som hade pajjat i forsmans baslåda, och vi hade inga verktyg heller! Men det gick efter en bra stund haha. Träffade matilda och alma på statoil, längesen man såg dom! Efter det så for vi hem, jag och robin hittade fan väärldens största spindel på våran altan, jag har ALDRIG sett någon större. Arslet på den va typ lika stor som en 5:a och då överdriver jag inte. Och den har typ sitt bo i våran altan, ååååh trevligt värre :( Någon som kan komma och ta bort den? Ja vågar faan inte :O

Nu ska jag fara te royalhästsport och köpa ett huvudlag, bett och en sele. Är såå less, hittade en jätte fräsch speed cart i skellefteå för ett bra pris. Men då jag sa att vi skulle hämta den nästa helg så blev den såld, jävla typiskt!

Aja dags att göra nå nytta!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0