Sundsvall

Puuh då va man hemma från sundsvall.
Men jag hittade inte allt jag ville ha idag. Det fanns typ 2 täcken som va i storlek 105!! Men sen fanns ju dom där ponny täckena men dom ser ju så löjlig ut (dom med lena furberg hästarna) Och min häst är ba för häftig för sånna ;)
Först va vi på ikea i typ 20 min, helt otroligt för pappas sambo är GALEN i ikea. Det var nog snabbaste gången jag varit där, skönt! Gillar verkligen inte det stället, är fan barnskrik överallt så man blir helt tokig. Trots det så lyckades jag få med mig en hylla, 2 förvaringslådor och 1 tavel hylla. Efter det så gick vi på birsta city, blev en t-shirt, ett läppglans och ett par sockar rikare. Efter det blev de mat på ikea och sen drog jag till hööks. Fick in nästan allt jag ville ha förutom 2 täcken och några små saker. Och täcket jag ville köpa i svart fanns bara i lila, ååh min häst komma bli så gay nu! Men de va en sånn snygg färg så jag va tvungen. Och Robin fick gå in på biltema för att han varit så duktig som följt med så snällt idag haha.

Nu ska vi äta och efter det så ska jag och pappa fara å hämta mer hö och sen tar man in lillen å kikar om täckena passar.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0