tankar..

Då var man hemkommen från skolan, slutade rätt så tidigt idag. Den här dagen har varit så otroligt seg, har aldrig varit med om en segare dag! Allting har varit skit jobbigt, bara suttit på röven och lyssnat på en massa information. Döö tråkigt! Och vi har haft en massa hål där vi inte har haft något alls att göra. Men jag antar att det ska va såhär första veckan. Jag blir lite orolig. Det är något med den här linjen som inte känns bra, vet inte om det är riktigt min grej. Visst har man fått höra att man är duktig på att skriva och att fotografera, och jag älskar ju det! Men de känns typ ändå inte riktigt bra. Jag funderar ofta på om det är det här jag vill göra. Mina tankar faller ibland på naturpogrammet. En bred linje med mycket att erbjuda, men mycket hårt arbete + mer år i skolan. Men samtidigt kan det ju va värt det, skulle faktiskt kunna tänka mig att bli typ hästkiropraktiker eller hästtandläkare eller något sånnt. Biologi har alltid varit intressant. Men mycket plugg kan förstöra min fritid också, liksom nu när man ha blivit med häst så vill man ju inte lägga ner det. Men utbildningen är viktigt oxå, men alltså man kan alltid få båda att funka om man vill tillräckligt. Så vi får se, jag ska ringa till nolas rektor och höra om det finns några platser över.

Man blir så trött utav allt tänkande, jag skulle lätt kunna lägga mig och sova just nu. Men eliten ska ut och skrittas å indie springa intervaller.

Kommentarer
Postat av: ingrid

åh va jobbigt att inte veta vad du vill gå! hoppas att det löser sej så du får göra de du tycker är roligt just nu :)

2011-08-27 @ 22:17:09
URL: http://ingridoberg.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0