skrutt!

Hej!
Kom hem från en stund sen, ha varit och kört lill skrutten. Han va pigg och fin, stackarn blir ju rädd för allt. I torsdags tvärnitade han för en liten skithög som låg på backen haha. Så ni kan ju föreställa er hur han är, han är nog inte riktigt trygg än med träningsvägarna, han ville sticka lite idag. Men han blev inte så stark så jag kunde hålla han, men vi ha ju ba kört där 3 ggr så han lär bli lugnare :)
Tidigare idag så var jag i stan å köpte lite kläder å sånnt, 1bh, 1 par trosor, örhängen och foundation. Det var längesen man köpte saker åt sig själv, alla pengar ha gått åt till elit haha.

Vet inte vad jag ska göra ikväll, kanske far till några kompisar med vet inte än. Är skit trött och ska upp tidigt imorgon :(



<33Vet att jag borde klippa av stumpen som blev över av svanskappan ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0