nyya skor på häst'n

Då ha man fått i sig en jätte sen lunch! Så jag passar på att uppdatera lite innan jag far iväg till stallet igen. Imorse blev det inte mycket jobb alls, vi sanerade och hedde spån i typ 13 boxar och rengjorde vattenkoppar å krubbor. Efter det så kom Henrik och skodde eliten, blev ny balans! Jag säger ba att det va en jäkla tur att han kunde komma idag! Skorna var jätte ut nötta, tåkappan va borta på en sko dessutom. Har nog aldrig sett några slitnare skor i mitt liv haha, såg ut som att dom skulle gå av. Förra ägaren ha ju bara lagt på samma sko så att dom ska bli så lätta som möjligt, men de va verkligen slut på dom här skorna. Så nu har han ett par lätta rundade fram och ett par lätta bak (kommer inte ihåg vad de hette haha) Jag lät henrik få helt fria händer! Ska pröva dom sen då vi ska köra intervaller! Efter han fick skor så for jag ut med indie en sväng, hon va riktigt pigg! Fick hålla hon hela turen, men hon ha ju gått på bete i skrike nu i två veckor så det är väl inte såå konstigt.

Nää nu måste jag till stallet :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0