ponnyridning hela daan

Den här dagen har verkligen gått åt. Dagen började med att johanna ringde och fråga om jag skulle åka med henne från solänget till gene fornby. Tänkte ba va i helvette? Sen slog det mig att jag hade lovat att va med på ponnyridning från 11 till 15! Haha så det är där jag har varit hela dagen. Hade helt glömt att jag skulle dit! Nä nu ska jag skynda mig till stallet å ta in eliten, vi hade haft besök i stallet i natt! När en som hyr i samma stall som oss kom dit i morse så låg elits morgon foder över hela golvet och utanför stallet, och burken var kvaddad! Blommorna utanför stallet brevid var tuggad på. Det va nämligen en ridhäst som varit på vift haha! Det står ju som sagt 57 ridhästar på solänget nu för det är tävlingar på ÖOR :) Så det ha varit livat på stallbacken i natt X)

Efter man tagit in lillen så blire hem och duscha å fixa sig fort för ikväll blire ööös!

Kommentarer
Postat av: josefin

vilken fin blogg du har! :) ska försöka följa den så gått jag kan , kika gärna in på min! :D

2011-08-22 @ 12:11:34
URL: http://josefinsvardfeldt.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0