drifting!

Då var helgen förbi, satan va allt ska gå så himla fort. Man hinner inte med något! Idag har jag och robin varit på stan, jag har köpt lite papper å sånnt till skolan. Sen var vi på mekonomen och efter det så blev det elgiganten.
Jag har även hunnit med stallet idag, jag körde elit och mamma körde indie. Idag fick elit komma ut på en längre tur med lite mer tempo sen han gjorde illa sig så han ha annars bara fått skritta. Men han är inte svullen i benen alls, inte varm och tempen är helt normal. Verkar ju som att han kom undan de värsta skadorna, men man vet ju aldrig. Han är fortfarande öm, men det kommer nog att ta några veckor tills han är helt återställd.

Igår var jag,robin,forsman och wäz på driftningen i gideå! De va gryyymt, ni som inte for dit missade verkligen något. Finalen va helt klart bäst! Ha lite bilder men kan inte få upp dom för att bluetoothen är störd.


lätt tuffaste bilen, volvo 960!



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0