tidig kväll för lillen!

Då ha man varit och tagit in eliten, fan vad jag hatar att ta in han såhär tidigt! Hästar ska gå ute länge på dagarna, inte bara 8 timmar! Men regnet verkade aldrig vilja ge sig så då fick han komma in istället.
Ikväll blire stan med älskling, emma och någon till som jag inte vet vem det är. Men nu blir det en date med duschen, jag luktar så mycket häst att jag kan känna doften själv! Då äre en kraftig doft, luktar gott men resten av huset tycker inte detsamma och dessutom är pappas sambo allergisk :(



Kommentarer
Postat av: sandra

Haha du har så rätt, då man känner det själv. DÅ luktar man extremt mycket häst! haha :D

2011-08-06 @ 16:57:21
URL: http://sandraeriikssonn.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0