mini sovmorgon

Idag så klev man upp klockan 9.00 och begav sig till stallet. Min snälla far tog ut elit så att jag kunde sova lite i sidensjö i natt. Någon lång sovmorgon blev det inte men aja, bättre än inget! Men iallafall så körde jag eliten idag med nellan och maria.
Han kändes riktigt fin, och han va lika sugen på att komma ut och springa som han va i fredags, kunde knappt stå still då jag släppte lös han haha. På tisdag så blire att köra fort med han, ska bli spännande! Är lika bra att man börjar sätta igång med träningen på allvar nu.
Vet inte om jag sa att han blev 3a på östanåkra förra fredagen på 2.24 :) Så han är ju i form!
Ska anmäla han till umåkers dubbel som är den 19 och 21 augusti! Längtar :D


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0