<3

Känns det konstigt för er att jag aldrig skriver om indie i bloggen?
Den tanken slog mig faktiskt, först så handlade den här bloggen typ enbart om henne, men nu är hon aldrig med. Vi har inte så mycket med varandra att göra nu mera, tyvärr. Det var jobbigt att gå vidare först, men nu senare så har det gått bra faktiskt, bättre än jag trott. Liksom, hon står nästan granne med elit i hagen och jag träffar hon varje onsdag och söndag, jag vet att hon har det bra nu när Eva och Kattis jobbar i travskolan. Jag behöver inte oroa mig för henne, så länge jag vet att hon mår bra så är jag jätte nöjd och kan vara lugn. Det suger ju att man inte kan hålla på med henne som förut, men livet måste få gå vidare. Men indie gav mig 2 fina år, utan henne så hade jag aldrig kunnat skaffa elit heller. Hon har gett mig all erfarenhet jag har idag. Hon kommer alltid att stå mig nära, den saken är helt klar.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0