D:

go kväll på er läsaaaare.
Sitter åå äter "tresor" ni vet dom där flingorna med choklad i, ha fan inget annat att äta på så det fick bli dom.
Den här kvällen ha varit hååård, ha varit trött hela tiden! Och inte nog med det så var jag tvungen att göra någon väldigt besviken. För er som inte vet så måste man bli godkänd på kurserna som vi håller i travskolan för att kunna gå vidare till nästa steg. Ha haft en tjej på min kurs som inte kunnat koncentrera sig riktigt, inte tagit till sig det jag sagt riktigt. Hon ligger lite efter alla andra i gruppen. Jag kunde inte godkänna henne, för hennes egen skull. Och det sög verkligen att behöva säga det te hennes mamma och hon, ni skulle sett tjejens ögon. Stora och tårfyllda! Fyyyyyy usch, hoppas att jag aldrig behöver uppleva det igen. Och under hela samtalet så vare jag som talade, mamman sa ingenting och inte ungen heller. Huvva.. Aja de är väl sånnt man måste göra ibland, inte kul men.
Från det ena till de andra så hade man kemiprov idag, vette fan hure gick, kände mig lite osäker. Det är väl bara att hoppas på de bästa!
Ska bli sååå skönt att sova efter en lång dag, första lektionen så hade vi boxning så jag har varit död hela dagen.
Tur att man ha så roliga vänner och kollegor som gjort min onsdag lite lättare!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0