dags för ett nytt år igen..

2011, ja vad ska man säga om det här året? Jag kan faktiskt säga att det här har varit en utav dom bästa åren. Jag har fått varit med om roliga saker, träffat nya människor, lärt mig mer om mig själv och mina misstag.
Årets ponnytravsäsong har varit skit rolig. Det har gått väldigt upp och ned. Det gick super i början av säsongen, mindre bra i mitten och sen vände det i slutet igen. Men jag är väldigt nöjd över mina tävlingshästars prestationer. Jag är även nöjd över mina egna prestationer, har utvecklats så enormt mycket. Nästa år så ska jag och elit briljera på banorna, och förhoppningsvis får man låna fröken indie i något lopp. Ska även passa på att önska hennes nya kusk ett stort lycka till! Är så himla säker på att du kommer att få lära dig en hel del nytt och att ni två kommer att få skit kul där ute på banorna.
Sist men inte minst måste jag tacka alla som gett mig stöd och trott på mig!
Och ett stort tack till mina föräldrar som alltid ställer upp för mig oavsett vad det än gäller!
Hoppas att 2012 blir minst lika bra som 2011!
Nu har jag sagt mitt, gott nytt år på er allihopa! :D


Kommentarer
Postat av: ingrid

du är verkligen en toppen tjej Sofia! önskar att jag hade kunnat fira in de nya året med er, men vi får ta igen de nån annan helg!

<3

2011-12-31 @ 16:46:52
URL: http://ingridoberg.blogspot.com
Postat av: Sofia

Tack du med Ingrid! ja vi får ta igen de!<3

2012-01-02 @ 19:08:21


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0