höhö :3

Tjoho!
Tjuvlånar brorsans dator en stund nu på kvällen, hehe.
Jag for till sidensjö igår, såå underbart. Fast vi hade ingen mottagning på mobilerna, de sög ju men lite senare på kvällen så kom den tillbaka. Gjorde lite allt möjligt där borta, va hos jesper (en granne te robin) gjorde lite matte, duschade, och självklart bleve mys med älsklingen. Idag så vaknade vi typ halv elva, for te stan och lämna tillbaka mina byxor och robin köpte någon grej på microshop. Sen käka vi lunch å sen skjutsa han mig till stallet.
Körde eliten, jävla skit underlag det är just nu alltså! Halt, hårt och jävligt! Trotts att dom grusat så vare halt, trodde de skulle gå åt helvete ett tag då vi skritta nerför en backe, bakhovarna fick inget fäste alls. Usch! Men gubben skötte sig bra, lite nervig i början som alltid men lyckades slappna av till slut. Däremot så blev han skit rädd då travskolan körde något lopp med sina hästar på banan, vi kom på en stig som är brevid banan, hästarna kom bakifrån och elit ba gjorde en piruett typ, ja ba fattade ingenting haha, muppunge!
När ja selat av honom å allt så fick jag värsta iden, jag var ba tvungen att pröva att sitta på han. Hängde först med kroppen över hans rygg, fick ingen reaktion. Sen tog jag pallen och satte mig på han, ingen reaktion där heller. Tog på hans rumpa och på bogen å allt, ingen reaktion. Skulle va så intressant och rida på han någon dag bara för att se om han vill ha av mig eller om han inte bryr sig. Kan bli ett spännande projekt ;)
Nu ska jag göra lite matte innan det är dags för att sova! :)

Kommentarer
Postat av: natta

kör du barfota då du tycker att det är halt? :) Själv tycker jag att isen är kanon nu när det inte finns nån snö. Mycket bättre än bara hårda vägar.. Vi har bara is på våra vägar och vi både travar i uppför och nerförsbackar utan att halka. Dock gled abbe iväg en bit när han flög iväg för en traktor..

2011-12-30 @ 19:23:46
URL: http://nathalieling.blogg.se/
Postat av: Sofia

näpp inge barfota, uppförsbackarna och där det är plant så äre "körbart" men nerförs så gåre inte trotts att det är sandat D:

2011-12-31 @ 15:37:25


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0