julhelgen är över..nyår nästa!

Tänker börja med att säga att den här julen var den bästa på länge faktiskt. Ha fått spendera den med trevligt folk!
Jag och Robin började med att fara och släppa ut hästarna, inte robins favorit grej men han brukar vara snäll och ställa upp på sånnt. Efter det så for jag hem och duschade och sånnt, sen for vi till holmen där hans pappa bor. Vi var där i typ 1 ½ timme och surrade å gick ut med deras hund Dolly. Efter det så bar det iväg te brynge där min kusin och hans familj bor, mamma och brorsan var också där. Där blev de frågesport och julklappslek, det var riktigt kul måste jag säga haha. Man fick sig mååånga skratt! Och självklart såg man på kalle anka, det är ju ett måste! Det var många minnen som dök upp, har typ spenderat halva min barndom i brynge!
Då klockan blev 4 så drog vi iväg te robin där det blev julmat, muuuma! Sen öppna vi julklappar och såg på karl bertil jonsson vilket också är ett måste på julafton! Resten av kvällen tog vi det lugnt bara, såg på film å chillade.
Fick awesome julklappar i år, måste ha varit snäll ja!
silverschampo
schampo
inpackning
sminkborttagningstussar
body butter
lovika vantar
ett par jeans
trosor
en jetset klocka
ljus
en handduk med mitt namn på
en nessecär med mitt namn på
en stooor tekopp med en te påse i
och sist men inte minst, en hel del pengar! :D
Jag gav bort lite oxå..
Bokstäver man sätter på väggen te mamma
En skärbräda till pappa
Ett ölglas som man lägger i frysen och bakistabletter te brorsan
En COD MW3 keps te robin
Ett ljus till robins mamma
Ett amigo täcke till elit
Sen har jag två presenter kvar att ge bort, kan inte avslöja innehållet här då jag inte vet om personen brukar läsa min blogg! ;) Men hur som helst så vart alla mina julklappar väldigt lyckade!
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0