julshow eller nåå ;)

sitter nere i källaren som är svin kall och skriver röven av mig. Har ett tal imorgon! Ska hålla tal om Dave Pelzer, ni vet han från pojken som kallades det? Man ska hålla ett tal om en förebild och han kunde inte bli bättre! En så otroligt stark människa som har lyckats gå vidare och skaffat sig ett meningsfullt liv trotts det han varit utsatt för. Tycker att alla ska ta lärdom utav honom!
Är så jävla trött alltså, har varit på lucia show med lill bubben min. Hann inte att blåsa ur han innan vi körde igång men han klarade sig endå, men de va tur att mammsen gick brevid för annars hade det gått åt pipsvängen haha, han ha så otroligt svårt för att skritta sakta och att stå still! Det blev mycket nytt för han, nya läskiga saker att titta på! Efter det så hjälpte jag till med att hålla ordning på alla barn och hästar, sen hjälpte jag och elit till att lasta en kompis ponny som hade fått för sig att hon inte ville gå på buret.
Och nu sitter jag här med en seg dator som ha en störd mus, ont i huvudet som få och hungrig är man! Trött som en jag vet inte vad! Och skolarbetet måste göras, men jag får skylla mig själv då jag låg och myste med robin imorse. Vi orkade fan inte kliva upp ur sängen så vi låg och drog oss i typ 2 timmar haha!

Nä åter till slitet, sov gott allehooop :)


ååh soommmaar! Hade gärna lagt upp en bild från ikväll men ha ingen, men elit va väärst snygg med tomte luva å glitter å skiiiit ;) ni måste tro mig! HEH


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0