kan inte skolan ba.. ge sig snart???

söndags inlägget blev aldrig publicerat, nåja de stog inget vettigt där ändå!
Jag har faktiskt inte mycket vettigt att säga just nu heller. Den här veckan så äre råplugg som gäller, ha biologiprov som är på hela terminen. Så jävla kasst att dom ha samlat ihop allting till ett enda prov, dööööö.
Sen ska jag skriva ett tal om min förebild tills på fredag, och den ska va känd. Ja ha ingen känd förebild?? JOBBIGT. Tänkte ta astrid lindgren men då hade en klasskamrat tagit henne, och hennes tal var så jävla ksaofidsjfjidsgi bra. Det talet hörde hemma på nobelmiddan typ, så nä de bli inge astrid för mig..damn(de va ju en perfekt person att hålla tal om!)

Så om ni vill något så hittar ni mig under alla papper och böcker vid köksbordet,  tack och hej!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0