lördag (:

Hej!
Orkade inte blogga igår då jag kom hem mitt i natten. Var iallafall i sundsvall på ikea och på bergsåker. Blev mycket handlat på ikea och inte så mycket på birsta city, onödigt att spendera pengar nu innan mellandagsrean!
Blev inte mycket trav på bergsåker iallafall, alltså ni skulle ha sett banan! När traktorn körde harven så sprutade det lera ca 2m upp i luften, det var bara gegga! Så det blev inställt. Det blev god mat iallafall, kalv med potatis! Och efterrätt på de, naamnam. Men jag hade iskalla och blöta fötter hela dagen, inte så värst kul.

Idag har man varit på stallet typ hela dagen. Ska ju vara med i ett lucia tåg, kattis och johanna övertalade mig så det fick bli så. Men gör de för elits skull, så himla nyttigt för honom. Så idag hade vi träning, elit praktiserade som travskolehäst kan man säga, blev borstad och selad av barnen. Gick fiiint. Han va något taggad på träningen och kunde inte stå still alls, blir nog att jag kör honom ordentligt innan uppvisningen.

Imorgon ska man jobba typ hela dagen, ha även två stalltjänster, ska ta förmiddagen i travskolan där de är 9hästar som ska ut, sen äre mitt stall där elit och ville ska ut. Känns drygt! Menmen!

Nää nu ska man ringa älsklingen så vi kan hitta på något!<3


fulis<3

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0