tjuvöppnar julklappar!

hallå på er!
Det är dagen innan julafton och jag sitter hos mamma och öppnar lite julklappar.
Idag har det inte blivit mycket gjort. Firade min och robins 2 årsdag igår, fattar ni två år!!? Tiden går så himla fort, känns som att det var igår då jag och robin satt i hans epa och fjärilarna var som galna i min mage. Två underbara år har det varit iallafall. Robin bjöd mig på mat på Il Romanos, sen for vi till bjästa och surrade med folk.
Natten spenderades i sidensjö hos min älskling! Så idag vaknade vi 11.40, utvilade! Sen bar det av hemmåt, for te stallet tog in lill gubben min. Han fick även en julklapp, ett amigo stalltäcke blev det! Satt fiiint!

Nu ska jag mysa med familjen, imorgon ska man ut med hästarna och sen ska jag och robin fara och hälsa på släktingar

Hinner nog inte att skriva imorgon så jag får önska er en riktigt god jul!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0