snart lov!

Hej!
Sitter i soffan och känner mig rund å go, ha proppat i mig mat, tårta och fika! Pappas sambo fyller år idag så vi har haft främmande och firat henne. Innan det så sprang jag runt på stan en sväng, köpte årets första julklapp! Och sen hårspray,hårsnoddar,koksaltlösning till mig själv + hämtat ut ett paket!
Nu är det bara några dagar kvar tills jag går på jullov! UNDERBART! Imorgon så har man kemi och biologi och en halv fysik lektion och sen ska man se på årets nola revy som några utav lärarna på skolan ska medverka i. Det är någon tradition här. Sen ska jag köra eliten, å efter de dra man hem å sen te nola för att kika på nif natta, oxå en tradition på skolan då man har en volleyboll turnering på natten. Jag ska inte medverka (är bollrädd) men ska titta på.
Fy vad jag babblar på om massa onödig information, men jag har inget sådär super intressant om att skriva om!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0