JOBB :D

Sitter hos mamma och ha nyss ätit middag. Vet ni vad? Jag har fått jobb! I minst 2 veckor! Ivan ringde idag och ville att jag skulle komma te solänget redan imorgon, ska klippa gräs! Haha jag har faktiskt aldrig gjort det förut. Men det känns så himla bra att få in pengar, längtar redan tills lönedag! Och nu är det ju så typiskt, maria som bor i karlstad frågar nu om hon kan komma hit upp. Bra timing! Blir ju inge kul om jag ska jobba hela tin :( Aja få se hur vi löser det. Hit ska hon men när det blir vet vi inte än!

Ska snart he mig till stallet och massera indie och linda bena på na!


Ni kan ju typ fantisera om att det är en passande bild här, har nämligen inga att lägga upp D:

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0