jobbsökardaaaag

Hej på er.
Gick upp rätt så tidigt idag faktiskt, trots att det blev sent igår. Var på solänget ganska länge igår kväll.
Men jag är inte ett dugg trött! Idag ska jag ringa några personer ang jobb, kan inte ha det så här! Jag känner mig lite deprimerad över att jag inte ha något jobb, och jag är seriös! Mår inte bra utav det, jag som annars är en väldigt aktiv person som har så mycket att göra i vanliga fall kan inte gå och slöa hela dagarna. Och dessutom behöver jag pengaaar. Men ska försöka ordna det på något vis. Förutom att ringa så ska jag in till stan en sväng, ska lämna in lurar, klämma på kameror och köpa nya skor. Mina skor är så himla slitna, dom kommer inte ens duga till stallskor, så illa äre! Är riktigt stora hål i dom, men jag har inte orkat köpa nya haha. Är så svårt att köpa skor, men idag ska jag göra det. Hummm.. jo ikväll ska jag faktiskt jobba i 2 timmar, äntligen!

Aja nu ska jag he mig ut i solen, hare!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0