LOV!

säg ba FYFAN VA GÖTT DE KÄNNS MED LOOV!
Och att ha gått ut nian. Iallafall så har man som alla andra varit på avslutning, fått betyg och sen har man fikat med familjen. På tal om betygen så är jag faktiskt rätt så nöjd, kunde inte ha gjort bättre ifrån mig i år! Jag har varit sjukt skoltrött, så till och med lärarna har märkt det. Men ha ändå kämpat ihop 8 VG och 1 MVG. Kan inte vara något annat än nöjd!

Resten av dagen ska man ligga ute i gräset och steka en stund för att se om jag kan bli brun, sen ska jag fara till stallet och köra indie. Fatta att jag inte kört henne på typ mer än 2 veckor! Ha varit så himla mycket annat som hon varit med på. Men nu ska hon få sig en liten tur inför morgon dagen. Efter hon är körd så ska jag packa och ta in resten av hästarna å natta. Sen ska jag och Robin ut med bilen och kolla lite fester :D Jag får ju tar det lugnt ikväll eftersom att de är tävling och stallhelg som väntar. Blir en nykter kväll!

Hörs! :D

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0