påväg hem igen

Hallåå
Sitter i sidensjö framför robins dator medans han är och jobbar. Ska snart hem och fara ut med indie en sväng och pyssla med henne. Hoppas det blivit bättre vid länden där hon var öm sist. Hon ha ju fått massage varje dag nu av sanna så jag hoppas att det har gett någon effekt. Efter jag varit där så ska jag fara hit igen, ska lix hit imorgon så därför kan jag lika gärna fara hit ikväll. Anledningen till att jag inte tar moppen är för att det snart ska regna och jag är inte alls så sugen på att vara blöt! Och sen finns det ju en till anledning, ha fortfarande inte kollat lufttrycket än. Orkar inte sitta 2,5 mil i typ 40 knyck, höll ju på att DÖ sist jag körde hit. Motvind HELA vägen + moppen är svag = de går extreeeeemt långsamt. Var så himla arg, hatar blåsväder för jag blir ju så grinig av det. Men iallafall så slipper jag det idag.

Hoppas ni får en bra dag trots regnvädret!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0