resultat dannero

Go kväll på er!
Ha nyss käkat lite och tog en kall dusch innan. SKÖNT! Ha bränt mig som fan, värsta bonde brännan ha jag! Riktigt vackert. Iallafall så ska jag inte skriva mer om det, ha tänkt att ni ska få veta hur dagen har varit.

Eftersom att det har varit HETT idag så kunde jag bara värma indie 2 bakvarv och en lång provstart. Hon var riktigt pigg, fick hålla hon rätt så mycket. Dessutom gick hon utan helstängt för det var en annan ponny som hade det medans.
Provstarten gick skit och jag ville värma mer men som sagt så stoppa värmen oss. I första loppet kändes hon lite ofokuserad, osmidig och het! Blev 2 galopper, på upploppet så springer vi som 3a i mål men hon galopperar på MÅL! Så där blev vi diskade, typiskt! Riktigt surt! Hon fick springa själv ganska mycket oxå, det blev lite jobbigt för henne då, hon som vill ha sällskap!

I andra loppet känns hon mycket bättre. Hon travade riktigt fint, 2 mini galopper. Låter hon springa i sitt eget tempo och är inte på hon något i dom första 700m, ville att hon skulle få trava in sig ordentligt. Hon springer bra hela vägen och vi springer som 3a i mål på 2.18,5 Hon var underbart fin alltså!
Är så nöjd över henne idag, va otroligt surt att hon skuttade över mål i första loppet men hon va för osmidig och pigg, för lite värmd. Synd det men vi fick ju faktiskt en bra tid och en 3e plats, tog ju revanch i 2a loppet ;)

Indie är fan bara bäst :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0