update

Hej på er!
Gjorde ett inlägg igår men det blev inte publicerat? Aja! Igår var man hos strindin och såg på jackass 3.5, så awesome! Har nyss kommit hem från robin, sista gången jag träffa han nu på 2 VECKOR! Bläääää säger jag bara! Det suger verkligen.. Han ska till härnösand och jobba, men det är ba att gilla läget. Iallafall så tänkte jag fara in te stan idag, men jag ta det imorgon för jag ska lämna in mina hörlurar som pajjat igen. När jag lix är på expert så ska jag känna lite på nikon d90 och d3100, är ju snart dags att köpa kamera. Känns som att min blogg är världens tråkigaste just nu men jag har ju inga bilder! Vänta ni bara då jag skaffar ny kamera, då kommer ni bli överöst med bilder :)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0