16.04

Dagen började med att robin väckte mig och sa att vi hade försovit oss, ganska rejält dessutom.
De va bara att kliva upp och fixa sig i ordning. Innan jag gick ut från huset så kollade jag mobilen och då hade sofie smsat om att de va livräddning idag och den är obligatorisk för att få G i idrott! Fan att jag inte kollade mobilen tidigare för då hade jag ju inte fixat håret eller sminkat mig, onödigt då jag skulle simma ju! Menmen, hann vara där i typ 20 min. Efter det så hade vi ingen lektion, man skulle bara städa ur sina bänkar och sen städa lite i klassrummet. Jag städade min bänk och sen gick jag ut med madde och linda! Slappt som fan! :D
Älsklingen bjöd mig på lunch idag, käkade på victorys och det var mega gott! Gullig han är! Efter det skjutsade han mig till skolan igen och sen hade jag typ hjärt och lung räddning som oxå är obligatoriskt.
Sen efter det skulle alla spela kubb men vi for in till stan istället! Så nu har jag varit där typ i 1 ½ timme, kunde inte vara där mer för jag höll nästan på att svimma av värmen. Kände hur det började snurra i huvudet, sjukt äckligt. Åkte hem med robin och köpte en dricka, mår så mycket bättre nu.

Ikväll är det avslutningsmiddag för alla 9or. Alla tjatar om vad dom ska ha på sig men jag orkar seriöst inte bry mig ett skit. Ska komma dit med mjukiskläder, slappt som fan! Kommer ju ändå bara att vara där i typ 1 timme och sen ska jag till älsklingen!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0