är i stockholm!

Hej på er allihopa!
Ha inte kunnat uppdatera på länge nu, ha helt enkelt haft fullt upp. Igår morse så flög vi till stockholm och for till solvalla direkt och tittade på dam sm och åt väldigt god mat. Såklart så spelade mamma och jag på hästar, blev inga stora pengar men vi hade lite flyt ändå. Efter det så var vi på bankett, kan ni tänka er ca 150st galna 60+are i en lokal? Okej inte alla va över 60 men 90% va typ de, gaaalet. Aja somnade gott då man klivit upp 4.00 på morgonen och då hade man sovit i 2h!

Idag ha man gått runt på stan å kikat, ha typ inte shoppat så värst mycket. Det blev en t-shirt från shock, bh från h&m och inge mer. Men imorgon ska jag finkamma hela stan tyyyp, såå förhoppningsvis så får jag hem mer saker. Dessutom träffade jag min maria en snabbis! As trevligt, tog en fika och sprang runt på stan.
Och nu ikväll har man träffat pappas farbror och ätit middag med han och hans fru, pratat massa trav och sånnt.
De var lite kort fattat om helgen.

Onsdag och torsdag så hände inget speciellt, va med madde på onsdag natt och sen på torsdagen så va man på valla hos min kompis ingrid.

Imorgon så ska man gå runt på stan och sen blire solvalla, efter de så far man väl hem!
Ha det!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0