plugg

Sitter och pluggar för fulla muggar, ha planerat att hela dagen ska gå åt till plugg. Ha en hel del att ta igen och det skulle va så jävla skönt att få vara ikapp! Bara det skulle göra att jag mår mycket bättre, för det är just det som stressar mig.

Sen att elit har sånna problem gör det inte bättre. Vi har inte riktigt hittat varandra än, det är som att han inte förstår att jag faktiskt sitter bakom honom och är där, han är så rädd för allting och kan inte känna sig trygg alls. Och jag menar att han verkligen blir rädd för allt, som igår då dom hade harvat konstigt på rakbanan så att det var typ små ojämnheter i sanden så stanna han upp direkt. Han kan stanna upp för en liten skithög på backen. Det känns som att vi gör både framsteg och får bakslag. Jag sitter och pratar med honom hela tiden bara för att få han lugn. När han sticker så får jag alltid stopp på han, det är som att han stannar själv ibland, som att han fattar att han måste stanna. Han är ju världens goaste och verkligen inte elak, men han är så otrygg i sig själv. Visst, han är bara en bäbis så det finns fortfarande hopp för att han mognar på sig. Nä vi ska ändra på träningen och köra lite hårdare, han har för mycket i huvudet just nu. Älskade ponny<3


Nu ska jag äta lunch och sen plugga mer!

Kommentarer
Postat av: sandra

Precis sådär var Brago tidigare också, rädd för allt och kunde helt plötsligt få för sig att sticka för en liten pinne som låg på vägen. Men nu är han världens lugnaste! :)

2011-10-26 @ 16:01:42
Postat av: sofia

åh hoppas att elit blir som brago snart då :)

2011-10-26 @ 18:37:20
URL: http://sofiaalindmark.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0